Εκπαιδευτικό Υλικό για τις Τ.Π.Ε.
Η αναπαράσταση της Πληροφορίας
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί τί μπορεί να γίνεται μέσα σε έναν υπολογιστή όταν τον χρησιμοποιούμε; Με ποια μέθοδο κατανοεί τις εντολές που του δίνουμε; Πώς δηλαδή μπορεί να αναπαραστήσει μέσα του αυτά που του δίνουμε και πώς τα επεξεργάζεται για να μας δώσει αυτό που του ζητάμε; Στα παρακάτω φύλλα εργασίας θα εργαστούμε για να δούμε όλα τα παραπάνω...
Δημιουργούμε ηλεκτρονικές ευχετήριες κάρτες Χριστουγέννων
Τα Χριστούγεννα φτάνουν σιγά - σιγά. Χιλιάδες ευχετήριες κάρτες θα σταλούν από το ένα μέρος της γης στο άλλο για να δώσουν χαρά στον κάθε παραλήπτη. Αυτό λοιπόν το ωραίο έθιμο φέτος θα το προσαρμόσουμε στη σημερινή τεχνολογία και θα φτιάξουμε μία ηλεκτρονική χριστουγεννιάτικη κάρτα με παραλήπτη ένα άτομο που τα Χριστούγεννα έχει ανάγκη από αγάπη . Ποιός άραγε να είναι αυτός; Όποιος όμως και να είναι σίγουρα θα χαρεί ιδιαίτερα όταν τη λάβει....
Περισσότερα: Δημιουργούμε ηλεκτρονικές ευχετήριες κάρτες Χριστουγέννων
Φτιάχνω παιχνίδια στο Scratch
Το να παίζεις παιχνίδια στον υπολογιστή είναι κάτι πολύ σύνηθες. Εμείς, είπαμε να κάνουμε κάτι που έχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον..... Να γίνουμε προγραμματιστές και να δημιουργήσουμε το δικό μας παιχνίδι. Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν τα απαραίτητα αρχεία για να ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε από την αρχή το παιχνίδι που ήδη μάθαμε να παίζουμε με τα βατραχάκια....
Τα μέρη του υπολογιστή
Ένα συνηθισμένο λάθος που κάνουμε όταν βλέπουμε μία οθόνη του υπολογιστή είναι να τη θεωρούμε ως υπολογιστή την ίδια. Βέβαια τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία κατάφερε και δημιούργησε υπολογιστές όπου η οθόνη και υπολογιστής είναι ένα πράγμα όπως συμβαίνει με τους φορητούς υπολογιστές, τα tablets, ή τα κινητά (smartphones) κ.α.. Ωστόσο και πάλι ο υπολογιστής αποτελείται από πολλά διαφορετικά πράγματα. Ήρθε λοιπόν η ώρα να τα εξερευνήσουμε. Αν πατήσουμε στους συνδέσμους που έχουν αναρτηθεί παρακάτω θα επισκεφθούμε πολύ ενδιαφέρουσες ιστοσελίδες και vides που μας ενημερώνουν ποια είναι, τί κάνουν και πώς κατηγοριοποιούνται οι διάφορες συσκευές που αποτελούν μέρη ενός υπολογιστικού συστήματος.